The Best MapleStory Private Server! :P
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Leaveing

Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Butter
STiLLNEWB
STiLLNEWB
avatar

Posts : 66
Join date : 2008-11-17
Age : 24
Location : IN YOUR fREEZER

PostSubject: Leaveing   Mon Nov 24, 2008 5:17 pm

IGN:butter

Reason:2 reasons y i am gonna have 2 go.1 im done playing maple for now i might play in 2-5 months depends on me.2 i have failed Gio.

I am gonna be chillin on my pc on msn ,might log on these forum ones in a while.

u every need 2 talk 2 me then contact me at :lil_zero_i_like_butter@hotmail.com

Thank you for spending time with me u guys were awsome people 2 talk 2,hang out with and it was nice knowin u all.hope u have a good time on ur server and hopein it will be a big server.Have fun Very Happy and good luck

And Gio i think lil wanye is good Very Happy
Back to top Go down
View user profile
White
STiLLNEWB
STiLLNEWB
avatar

Posts : 45
Join date : 2008-11-17
Age : 27
Location : Locations are for the weak.

PostSubject: Re: Leaveing   Mon Nov 24, 2008 5:44 pm

Butter, why would you leave me?! D:
Back to top Go down
View user profile
Butter
STiLLNEWB
STiLLNEWB
avatar

Posts : 66
Join date : 2008-11-17
Age : 24
Location : IN YOUR fREEZER

PostSubject: Butter   Mon Nov 24, 2008 5:53 pm

White wrote:
Butter, why would you leave me?! D:

LOL sorry white left u out Very Happy *goodbye by white and Gio*Very Happy
Back to top Go down
View user profile
GioElectric
Admin
Admin
avatar

Posts : 113
Join date : 2008-11-17
Age : 25
Location : ChickChickChhChh Official Girl.

PostSubject: Re: Leaveing   Mon Nov 24, 2008 6:00 pm

Awe. i Added You To Msn =x

_________________


Being Fake is Pusssyy;; So Nigguh Im a Virgin.
Back to top Go down
View user profile http://electricms.forummotion.com
Butter
STiLLNEWB
STiLLNEWB
avatar

Posts : 66
Join date : 2008-11-17
Age : 24
Location : IN YOUR fREEZER

PostSubject: Re: Leaveing   Mon Nov 24, 2008 6:03 pm

GioElectric wrote:
Awe. i Added You To Msn =x

ok lol ill talk 2 u there Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Butter
STiLLNEWB
STiLLNEWB
avatar

Posts : 66
Join date : 2008-11-17
Age : 24
Location : IN YOUR fREEZER

PostSubject: butter   Mon Nov 24, 2008 6:11 pm

Just because i wont be on maple much does'nt mean i take my gm apply Very Happy if i get then its a whole different story so ill c u around
Back to top Go down
View user profile
GioElectric
Admin
Admin
avatar

Posts : 113
Join date : 2008-11-17
Age : 25
Location : ChickChickChhChh Official Girl.

PostSubject: Re: Leaveing   Mon Nov 24, 2008 6:23 pm

Are u Trying to Seduce Us For a Gm Spot? =x

_________________


Being Fake is Pusssyy;; So Nigguh Im a Virgin.
Back to top Go down
View user profile http://electricms.forummotion.com
Butter
STiLLNEWB
STiLLNEWB
avatar

Posts : 66
Join date : 2008-11-17
Age : 24
Location : IN YOUR fREEZER

PostSubject: butter   Mon Nov 24, 2008 6:35 pm

GioElectric wrote:
Are u Trying to Seduce Us For a Gm Spot? =x

lol gio HELL NO if i wanted 2 then i would be complaing y im not the top 6 2 have admin and besides u know me well that i would'nt ask for gm because i wrote and i think i might have 2 bold it in my gm apply that I WILL BE PATIENT FOR GM.
Back to top Go down
View user profile
Butter
STiLLNEWB
STiLLNEWB
avatar

Posts : 66
Join date : 2008-11-17
Age : 24
Location : IN YOUR fREEZER

PostSubject: butter   Mon Nov 24, 2008 6:47 pm

and gio if u dont beleave me then i dont know who 2 trust
Back to top Go down
View user profile
GioElectric
Admin
Admin
avatar

Posts : 113
Join date : 2008-11-17
Age : 25
Location : ChickChickChhChh Official Girl.

PostSubject: Re: Leaveing   Mon Nov 24, 2008 6:52 pm

Lol i Was Joking. :]

_________________


Being Fake is Pusssyy;; So Nigguh Im a Virgin.
Back to top Go down
View user profile http://electricms.forummotion.com
Butter
STiLLNEWB
STiLLNEWB
avatar

Posts : 66
Join date : 2008-11-17
Age : 24
Location : IN YOUR fREEZER

PostSubject: Re: Leaveing   Mon Nov 24, 2008 8:37 pm

GioElectric wrote:
Lol i Was Joking. :]

LOL ok and disregarde the quiting thing Very Happy but i just wont be on as much as i was on forums cuz i well i told gio so u can ask him but ill log on ones in awhile Very Happy so im not leaveing u white
Back to top Go down
View user profile
kennethkun
STiLLNEWB
STiLLNEWB
avatar

Posts : 41
Join date : 2008-11-17
Age : 23
Location : right next you!

PostSubject: Re: Leaveing   Mon Nov 24, 2008 8:41 pm

LMFAO.
This is the most manliest good bye ever.
Back to top Go down
View user profile http://electricms.forummotion.com/forum.htm
Ducky
Admin
Admin
avatar

Posts : 42
Join date : 2008-11-17
Age : 79
Location : ... wait where am I? O.O

PostSubject: Re: Leaveing   Mon Nov 24, 2008 8:48 pm

kennethkun wrote:
LMFAO.
This is the most manliest good bye ever.

ROFL inoright?!

_________________

Back to top Go down
View user profile http://electricms.forummotion.com/forum.htm
GioElectric
Admin
Admin
avatar

Posts : 113
Join date : 2008-11-17
Age : 25
Location : ChickChickChhChh Official Girl.

PostSubject: Re: Leaveing   Mon Nov 24, 2008 8:49 pm

Its Running On 3 Hrs Also =x

_________________


Being Fake is Pusssyy;; So Nigguh Im a Virgin.
Back to top Go down
View user profile http://electricms.forummotion.com
Ducky
Admin
Admin
avatar

Posts : 42
Join date : 2008-11-17
Age : 79
Location : ... wait where am I? O.O

PostSubject: Re: Leaveing   Mon Nov 24, 2008 8:50 pm

GioElectric wrote:
Its Running On 3 Hrs Also =x

Yeah, but you know what? He never even said goodbye to me!

_________________

Back to top Go down
View user profile http://electricms.forummotion.com/forum.htm
GioElectric
Admin
Admin
avatar

Posts : 113
Join date : 2008-11-17
Age : 25
Location : ChickChickChhChh Official Girl.

PostSubject: Re: Leaveing   Mon Nov 24, 2008 8:51 pm

Ducky wrote:
GioElectric wrote:
Its Running On 3 Hrs Also =x

Yeah, but you know what? He never even said goodbye to me!

Grawrawr Code Please its Almost Dec 1 D:

_________________


Being Fake is Pusssyy;; So Nigguh Im a Virgin.
Back to top Go down
View user profile http://electricms.forummotion.com
Butter
STiLLNEWB
STiLLNEWB
avatar

Posts : 66
Join date : 2008-11-17
Age : 24
Location : IN YOUR fREEZER

PostSubject: BUTTER   Mon Nov 24, 2008 11:03 pm

Ducky wrote:
GioElectric wrote:
Its Running On 3 Hrs Also =x

Yeah, but you know what? He never even said goodbye to me!


HAHAHAHA DUCKY IM SORRY IF I FORGOT U ITS JUST THE WAY U TALK MAKES ME LAUGH LOL BRITISH WHORE Very Happy THAT WAS FUN BUT IM STILL here DUCKY Very Happy
Back to top Go down
View user profile
kennethkun
STiLLNEWB
STiLLNEWB
avatar

Posts : 41
Join date : 2008-11-17
Age : 23
Location : right next you!

PostSubject: Re: Leaveing   Mon Nov 24, 2008 11:23 pm

I just noticed he spelled leaving wrong. xD
Back to top Go down
View user profile http://electricms.forummotion.com/forum.htm
Butter
STiLLNEWB
STiLLNEWB
avatar

Posts : 66
Join date : 2008-11-17
Age : 24
Location : IN YOUR fREEZER

PostSubject: butter   Mon Nov 24, 2008 11:25 pm

kennethkun wrote:
LMFAO.
This is the most manliest good bye ever.

u want a cookie?aaa u want me 2 give u a cookie with butter on it.is that what u want well 2 bad Very Happy
Back to top Go down
View user profile
GioElectric
Admin
Admin
avatar

Posts : 113
Join date : 2008-11-17
Age : 25
Location : ChickChickChhChh Official Girl.

PostSubject: Re: Leaveing   Mon Nov 24, 2008 11:26 pm

Butter Cookies pl0x<3

_________________


Being Fake is Pusssyy;; So Nigguh Im a Virgin.
Back to top Go down
View user profile http://electricms.forummotion.com
Ducky
Admin
Admin
avatar

Posts : 42
Join date : 2008-11-17
Age : 79
Location : ... wait where am I? O.O

PostSubject: Re: Leaveing   Mon Nov 24, 2008 11:40 pm

Yes, cookies pl0x. <3 [:

_________________

Back to top Go down
View user profile http://electricms.forummotion.com/forum.htm
kennethkun
STiLLNEWB
STiLLNEWB
avatar

Posts : 41
Join date : 2008-11-17
Age : 23
Location : right next you!

PostSubject: Re: Leaveing   Mon Nov 24, 2008 11:43 pm

LOL. Cookies. I'll take chocolate chip please lol!
Back to top Go down
View user profile http://electricms.forummotion.com/forum.htm
Butter
STiLLNEWB
STiLLNEWB
avatar

Posts : 66
Join date : 2008-11-17
Age : 24
Location : IN YOUR fREEZER

PostSubject: Re: Leaveing   Tue Nov 25, 2008 3:47 pm

lol i got cookies there in my pants come get them.
Back to top Go down
View user profile
GioElectric
Admin
Admin
avatar

Posts : 113
Join date : 2008-11-17
Age : 25
Location : ChickChickChhChh Official Girl.

PostSubject: Re: Leaveing   Tue Nov 25, 2008 8:21 pm

Soiled Cookies nty</3

_________________


Being Fake is Pusssyy;; So Nigguh Im a Virgin.
Back to top Go down
View user profile http://electricms.forummotion.com
Butter
STiLLNEWB
STiLLNEWB
avatar

Posts : 66
Join date : 2008-11-17
Age : 24
Location : IN YOUR fREEZER

PostSubject: butter   Wed Nov 26, 2008 12:41 pm

IM almost done school hw . just 1 more week and ill be back guys and some plp really get of topic -.- :DDDD.let me do it for u Gio.WTF.Locked Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Leaveing   

Back to top Go down
 
Leaveing
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Welcome To ElectrifyingMs :: Community :: Introductions & Goodbyes.-
Jump to: